יום רביעי, 28 באוקטובר 2015

בית האמונה


















חול המועד סוכות. אני מסתובבת בשכונת נחלאות, מפלסת את דרכי בין סוכות רבות שנמצאות על המדרכות, כשלפתע אני רואה התקהלות של צלמים סביב סוכה צבעונית במיוחד. כמה שאלות ותהיות הבהירו לי שסוכה מעניינת, מעידה כנראה גם על בעליה. בעלי הסוכה הם משפחת לוי שמפעילים את "בית אמונה בנחלאות" - מקום בו מתקיימים שיעורי תורה והופעות מוזיקה, במקביל למגורי המשפחה. נראה שהמוטו של המשפחה הוא שמחה ואמונה, ונראה שהם עושים זאת לא רע. כבר בכניסה לבית, ישנה הרגשה של חמימות, משהו בלב מתמלא. אולי זאת הכנסת האורחים, ואולי פשוט הקירות מדברים, ומראים שפה דברים מתנהלים על דרך השמחה. הבית מתפרס על פני שתי קומות, כאשר בקומת הכניסה יש מטבח שלקח אותי אחורה בזמן לבתי חב"ד במזרח, וחדר רחב בו מתקיימות הופעות ובקומה השנייה נמצא החלק המשפחתי, שם  יש חדרי שינה לילדים ולהורים.

מי אנחנו: משפחת לוי
איפה: נחלאות, ירושלים

תגובה 1:

  1. מינח (את כבר יודעת מי אני...), הכשרון, האומץ, ההבעה, החמלה, ההזדהות, הצבעוניות, הרבגוניות, היותך בין העולמות, האמונה, הדיוק, ההתקדמות במסע. וואי, וואי, וואי, כמה גאה בך! תמונות מדהימות. פרויקט מדהים שעוד יופץ ברבים, יום אחד, אני בטוחה :) :) :)

    השבמחק